شماره تماس : 02122016608

کاشت مو در شمال تهران

(کلینیک پوست و مو در زعفرانیه)

درواقع پیوند یا کاشت مو در شمال تهران فقط یک عمل زیبایی نیست. کاشت موی سر، و یا ابرو، ریش و سبیل می تواند جوانی، شادابی را به شما هدیه کند دکتر الهه صادقی می گوید که از این جهت است می گوییم پیوند مو فقط یک جراحی زیبایی نیست، زیرا تاثیرات مستقیم در نحوه رفتار فردی و اجتماعی افراد دارد. اعتماد به نفس را در آن ها افزایش می دهد. گاهی اوقات یک ناحیه بسیار کوچک بدون مو در قسمت ریش یا سبیل مردان، باعث منزوی شدن و کاهش شدید اعتماد به نفس آنان می گردد. که با کاشت مو در کلینیک دکتر الهه صادقی می توانید این مشکل را حل کنید. 

کاشت مو در شمال تهران چیست

کاشت مو یا به عبارتی پیوند مو در کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی یک نوع جراحی است که در آن پزشک موهای بدن شما ( فولیکول ها) را از قسمت های پرپشت که به آن قسمت کمک کننده اطلاق می شود، به قسمت های کم پشت یا بدون مو که قسمت دریافت کننده نامیده می شود، حرکت می دهد. قابل به ذکر است که قسمت های کمک کننده در پیوند مو می تواند موهای قوی و بادوام پشت سر یا بغل سر افراد، موهای سینه، قسمتی از موهای ریش و یا دیگر موهای زائد بدن باشد و قسمت های دریافت کننده در کاشت مو معمولا بالای سر (طاسی سر)، قسمت های کم پشت ریش، بالای پیشانی، قسمت هایی از سبیل و یا صورت که به دلایل ارثی یا توسط یک تصادف و جراحت، کم مو یا بی مو شده اند، باشد.

روش های کاشت مو در شمال تهران

1_ کاشت مو به روش FUT 

روش کاشت مو FUT که دکتر الهه صادقی معتقد است که روش پر طرفداری است و اکثرا از این روش استفاده می کنند، به این صورت می باشد که در آن یک نوار از فولیکول های تار مو از پشت سر افراد برداشته می شود. سپس در آزمایشگاه تارهای مو این نوار از هم جدا شده و به قسمت های مختلف سر پیوند می خورد. در این روش شما بیشترین تعداد تار مو را در یک جلسه می توانید پیوند بزنید.

2_ کاشت مو به روش FUE

در روش FUE پیوند مو، واحد های فولیکولار بدون نوار و از جاهای مختلف پوست سر جدا می شوند. در بسیاری از موارد در قسمت اهدا کننده تغییر چندانی ایجاد نشده و حتی در برخی اوقات قابل رویت هم نیست. تفاوت اصلی این روش با روش قبل در همین مورد است. بعد از جراحی هیچ بخیه ای لازم نخواهد بود و شما طول درمان و زمان درد کمتری نسبت به روش FUT خواهید داشت. زخم های ایجاد شده در پوست سر در این روش بین 3 تا 7 روز بهبود می یابند.

بهتر است بدانید که روش ها و تکنیک های جدیدی نیز برای کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل در کلینیک های پوست و مو مختلف وجو دارد که بستگی به خلاقیت و البته خواست خود بیمار انجام می گیرد. انتخاب روش درمان در درجه اول به انتظارات شما از کاشت مو بستگی دارد. عواملی دیگری که در انتخاب روش مناسب برای سر شما تاثیر گذار خواهند بود، 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با پزشکان متخصص کلینیک پوست و زیبایی دکتر الهه صادقی تماس بگیرید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]