میکرونیدلینگ در زعفرانیه

(کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی)

میکرونیدلینگ در زعفرانیه (کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی) روش درمانی می باشد که کم تهاجمی بوده و عوارض پوستی را با تحریک تولید کلاژن درمان می کند درمان میکرونیدلینگ برای کاهش جای زخم و ترک های پوستی بسیار موثر است از روش  درمانی میکرونیدلینگ در بسیاری از عمل های زیبایی از جمله جراحی پلک چشم، و همچنین از بین بردن لکه های ناشی از نورخورشید بر روی پوست استفاده می شود

درمان میکرونیلدنیگ ( میکرونیدلینگ در زعفرانیه ) با استفاده از سوزن های خیلی ریز با ایجاد جراحت های خیلی خفیف باعث ایجاد میلیون ها میکروکانال در اپیدرم و درم پوست می شود

بهتر است بدانید که میکرونیدلینگ بیشتر کاربرد را در صورت دارد و در موارد زیر به کار گرفته می شود :

1_ جای جوش
2_ لکه‌های پیری
3_ خطوط و چروک ریز
4_ منافذ بزرگ پوست
5_ پوستی که خاصیت کشسانی آن کاهش یافته
6_ یکدست نبودن رنگ پوست
7_ رفع تیرگی و گودی زیر چشم
8_ زخم های قابل رویت را از بین می برد

میکرونیدلینگ برای چه افرادی مناسب نمی باشد :

1_ باردار و شیرده هستید

2_ اگز زخم باز دارید میکرونیدلینگ توصیه نمی شود

3_ اگر به تازگی رادیو تراپی کردید از انجام میکرونیدلینگ خودداری کنید

4_ اگر سابقه زخم های پوستی دارید توصیه می شود میکرونیدلینگ انجام ندهید

انجام درمان میکرونیدلینگ درد دارد :