شماره تماس : 02122016608

لیزر موهای زائد در شمال تهران

 مزایا و معایب لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر صادقی

جالبه بدانید امروزه لیزر موهای زائد در شمال تهران یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد در همه نقاط بدن می باشد. لیزر موهای زائد متناسب با جنس پوست و مو انجام می شود. معمولا برای از بین بردن موهای زائد باید طی چندین مرحله لیزر انجام دهید تا بتوانید موهای زائد بدن را به صورت دائمی حذف کنید. اکثر لیزرهایی که برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند FDA هستند این نوع لیزرها در مدت یک دوره موهای زائد بدن را از بین می برند. .

معمولا کسانی که برای اولین بار قصد دارند لیزر موهای زائد را انجام دهند با کمی دلهره و سردرگمی روبرو می شوند. یکی از مهم ترین نکاتی که درمورد لیزر موهای زائد در شمال تهران باید به آن توجه کنید اطمینان از معتبر بودن و کیفیت کار مرکز مورد نظر است. همچنین به یاد داشته باشید کسانی که قصد دارند از لیزر استفاده کنند باید به مدت 7 هفته استفاده از وکس، اپیلاسیون و بند را کنار بگذارند.

مزایای لیزر موهای زائد در شمال تهران  : 

1_ درست است که با استفاده از لیزر موهای زائد برای همیشه از رویش موهای خود راحت نمی شوید اما این روش یکی از بهترین روشهایی است که سرعت رشد مو را بسیار کاهش می دهد و در مقایسه با سایر روش ها تاثیر بیشتری بر کم شدن حجم موهای زائد دارد.
2_ درد ناشی از لیزر بسیار کم است و نباید از این بابت نگرانی داشته باشید. در واقع درد آن در محدوده بین ژیلت و اپیلاسیون قرار می گیرد. البته قبل و بعد از لیزر از بی حس کننده هایی مانند یخ استفاده می شود تا درد ناشی از آن کمتر شود. معمولا این درد با گذشت تعداد جلسات کمتر می شود.
3_ ازدیگر مزایای لیزر موهای زائد در زعفرانیه می توان به این نکته اشاره کرد که لیزر موهای زائد برای تمام نقاط بدن قابل استفاده است و به راحتی می توانید حتی نقاط غیر قابل دسترس را لیزر کنید. بنابراین هیچ گونه محدودیتی ندارد و به سهولت قسمت های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار می دهد

معایب لیزر موهای زائد در شمال تهران : 

1_ برای اینکه از این روش نتیجه مطلوب بگیرید باید روند کامل آن را طی کنید. معمولا بین هر جلسه تقریبا 6 هفته زمان می گذرد. البته این مدت در برخی موارد تغییر می کند.
2- یکی دیگر از معایب این روش هزینه زیاد آن در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد است. اما همانطور که گفتیم این روش هم دوام بیشتری دارد و هم کیفیت آن بیشتر است.
3_ چیزی که باعث تاثیر بیشتر لیزر می شود تفاوت بین رنگ مو و پوست بدن است به همین دلیل است که لیزر معمولا برای موهای تیره تر و پوست های روشن تر عملکرد بهتری دارد. تشخیص موها برای کسانی که پوست تیره دارند کمی دشوار است به همین دلیل ممکن است موفقیت این روش کمی کمتر باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]