شماره تماس : 02122016608

زاویه سازی فک و صورت

(کلینیک دکتر الهه صادقی)

دکتر الهه صادقی در کلینیک پوست و مو در زعفرانیه بر این باور است که در واقع افزایش سن باعث می شود تا افراد چهره ای به مراتب افتاده تر داشته باشند که در این حین استفاده از روش هایی همچون زاویه سازی صورت می تواند در جوان تر نشان دادن چهره آن ها نقش بسیار موثری ایفا کند. به عبارت بهتر زنان با صورت V شکل اغلب به علت باریک بودن قسمت پایینی صورت، خط فک واضح و چانه تیز، جوان تر دیده می شوند.

زاویه سازی صورت با نخ

بهتر است بدانید که یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود خط فک شما وضوح خود را از دست بدهد، افزایش سن و همچنین جاذبه است. اما خوشبختانه امروزه پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی صورت گرفته، کار را برای علاقمندان به زیبایی آسان کرده است. در واقع افراد می توانند به واسطه زاویه سازی صورت با نخ پوست خود را تا آن مقدار که میخواهند بکشند. دقت کنید که این عمل با کمک نخ های قابل جذب انجام می شود. قابل ذکر است که نخ سیلوهت به دلیل فواید بسیار زیاد این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

زاویه سازی صورت با چربی

زاویه سازی صورت با چربی این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با کشیدن کانتورهای اطراف صورت، ظاهری V شکل برای خط فک صورتتان به وجود بیاورید. در این روش پزشک مربوطه شما، مقدار کمی از بافت چربی موجود در شکم و یا ران شما را برداشته و به صورت کانول های حفره ای به صورت شما تزریق می  کند.

زاویه سازی صورت با ژل

دکتر الهه صادقی درباره روش زاویه سازی پوست با ژل می گوید که فیلر های پوستی، نوعی ژل های تزریقی به شمار می آیند که از آن ها برای پر کردن مناطقی از صورت که با کاهش حجم همراه شده اند استفاده می کنند. نکته قابل توجه این است که این روزها متخصصان پوست با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند از این روش برای زاویه سازی صورت و به وجود آوردن حالت V برای چانه استفاده می کنند. یکی از پر کاربردترین نوع فیلر، به اسید هیالورونیک و کلسیم اختصاص دارد. زیرا این مواد را به راحتی و به طور کاملا طبیعی می توان در بدن پیدا کرد.

 و در آخر دکتر الهه صادقی می گوید که همانطور که ملاحظه میفرمایید زاویه فک یکی از المان های مهم زیبایی و جذابیت چهره فرد است .عدد بین 120-130 مناسب ترین درجه برای زاویه فک خانم ها می باشد که باعث تناسب بیشتر چهره می شود.
در آقایان این عدد باید کمتر باشد تا چهره جذاب تر و کمی خشن شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]