شماره تماس : 02122016608

جوانسازی دکلته و گردن

(کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی)

دکتر الهه صادقی می گوید ممکن است برای برخی این موضوع کمی عجیب به نظر بیاید اما بهتر است بدانید که گردن و دکلته نیز مانند صورت و دست ها، در معرض انواع آلودگی های محیطی و اشعه ماوراء بنفش قرار می گیرد. به گونه ای که در برخی موارد می تواند با آسیب های بیشتری همراه باشد. مشکلاتی از جمله پیری پوست و بروز لکه های قهوه ای، چروک ها و پوستی شل و بدون قوام از جمله شایع ترین مشکلاتی است که به سراغ گردن و دلکته می آید.

انواع روش های جوانسازی گردن و دکلته عبارت اند از :

  • جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی :

کربوکسی تراپی درمانی است که لطافت، روشن شدن و جوانسازی پوست را به شما هدیه می کند درواقع پزشکان کربوکسی تراپی را نوعی روش غیرجراحی می دانند که برای رسیدن به زیبایی کاربردهای بسیار زیادی از خود نشان داده است.

درباره کربوکسی تراپی در کلیینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی بیشتر بدانید.

  • تزریق پلاسماژل :

بهتر است بدانید که یکی دیگر از روش هایی که برای جوانسازی دکلته و گردن مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق پلاسماژل می باشد. در روش درمانی پلاسماژل پزشکان با توجه به تجهیزاتی که در اختیار دارند و با کمک خون بدن بیمار، نوعی ژل استخراج می کنند که برای از بین بردن چین و چروک های صورت نیز بسیار موثر است.

درباره پلاسماژل در کلیینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی بیشتر بدانید.

  • تزریق ژل فیلر کلاژن :

درواقع کلاژن یک نوع پروتئین طبیعی می باشد که باعث سفتی و قوام پوست می شود و آن را جوان تر نشان می دهد. همانطور که می دانید ماهیچه های گردن و مناطق دیگر صورت و بدن با افزایش سن سخت می شوند به همین دلیل اکثرا از فیلر کلاژن برای از بین بردن پیری پوست، گردن و دکلته استفاده می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]