شماره تماس : 02122016608

تزریق فیلر جهت رفع گودی زیر چشم

(کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی)

همانطور که می دانید با بالا رفتن سن، کانال زیر چشم که مجرای اشکی نامیده می شود، عمیق تر شده و صورت را خسته تر و پیرتر نشان می دهد. سیاهی و گودی زیر چشم برای بعضی زنان و همچنین مردان تبدیل به یک مشکل در زیبایی در چهره هایشان  شده است. حتی در برخی از جوانان در زیر چشم ها به دلایل ژنتیکی یا در پی دلایل دیگری مانند آلرژی و … حلقه های سیاه در زیر چشم شکل می گیرند. تزریق فیلر، با مخلوطی از ماده ای به نام اسید هیالورونیک که در بافت بدن موجود است، انجام می شود. محتوای این ژل تزریقی اسید هیالورونیک به طور خاص برای درمان قسمت های ظریف و حساس دور چشم طراحی شده است. اسید هیالورونیک که به طور طبیعی در پوست یافت می شود باعث رطوبت، کشش و استحکام پوست می شود.

هدف از تزریق فیلر برای دور چشم در کلینیک دکتر صادقی چیست؟

تزریق دور چشم با فیلر برای رفع سیاهی، گودی، چروک های ریز، پف زیر چشم و کانال های زیر چشم که با بالا رفتن سن عمیق تر شده اند، در کلینیک دکتر الهه صادقی انجام می شود. تفاوت فیلر زیر چشم با سایر فیلرها این است که تمام مشکلات مربوط به دور چشم را با یک بار تزریق درمان می کند. البته قبل از هر چیز متخصص زیبایی باید در مورد انجام تزریق نظر بدهد.

از کدام مواد برای تزریق استفاده می شود؟

فیلر مورد استفاده برای زیر چشم از ماده ای به نام اسید هیالورونیک ساخته شده است. هیالورونیک اسید به طور طبیعی می تواند در پوست، چشم و مفاصل بدن یافت شود. یکی از مزایای ژل اسید هیالورونیک، برگشت پذیری آن هااست.

بهتر است بدانید که تزریق دور چشم با استفاده از یک انژکتور ظریف توسط جراح پلاستیک یا متخصص زیبایی انجام می شود. برای کاهش درد، قبل از تزریق به محل مورد نظر، کرم بی حسی اعمال می شود. تغییر بلافاصله پس از تزریق فیلر، دیده خواهد شد، اما نتیجه ی دقیق معمولا بعد از یک هفته به دست می آید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]