شماره تماس : 02122016608

فیلر بینی در زعفرانیه

(کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی)

تزریق فیلر بینی یا رینوپلاستی بدون جراحی بینی یکی از روش های زیبایی است که محبوبیت آن در میان زنان و مردان امروزه بسیار در حال افزایش است درواقع تزریق فیلر بینی در زعفرانیه یکی از راه هایی است که می تواند تغییرات جزئی موقتی در ظاهر بینی ایجاد کند. اما همین تغییرات جزئی می تواند در ظاهر افراد تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. استفاده از روش تزریق فیلر به بینی قبل از جراحی بینی می تواند به افراد ایده ای از ظاهر جدیدشان بدهد. نکته مهم درباره تزریق فیلر بینی در زعفرانیه این است که هزینه تزریق فیلر بینی بسیار کمتر از جراحی بینی است. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی تماس بگیرید.

آیا تزریق فیلر به بینی درد دارد 

بهتر است بدانید که تزریق فیلر بینی روشی سریع و بدون درد است از این رو بعضی از فیلرهایی که مورد استفاده قرار می گیرند حاوی بی حسی هستند. همچنین ممکن است به صورت جداگانه از بی حسی های موضعی  در هنگام تزریق فیلر بینی استفاده شود. 

ماندگاری نتایج تزریق فیلر بینی چه مدت است

نتایج می تواند تا 12 ماه یا 18 ماه ماندگار باشند و با تکرار درمان این مدت حتی می تواند طولانی تر شود.

به کمک تزریق فیلر در بینی می توان موارد زیر را در بینی اصلاح نمود :

  •  رفع ناصافی بینی
  • رفع تورفتگی بینی
  • بالا کشیدن نوک بینی
  • رفع قوز بینی کم تا متوسط

توجه داشته باشید که با تزریق فیلر بینی در زعفرانیه می توان از جراحی های غیر ضروری بینی اجتناب کرد، زیرا بسیاری از جراحی های بینی غیرضروری هستند و می توان با روش های ساده تر و غیر تهاجمی به ترمیم و اصلاح نواقص بینی پرداخت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]