شماره تماس : 02122016608

ژل لب و گونه در زعفرانیه

کلینیک دکتر الهه صادقی

بهتر است بدانید که با افزایش سن حجم لب کم شده ،ارتفاع لب کاهش می یابد و بر جستگی آن در صورت نیز کم می شود. تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قراردارد. همانطور که می دانید لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است. با تزریق ژل حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و به زیبایی صورت با استفاده از ژل لب افزوده می شود.

نکاتی مهم درباره تزریق ژل لب و گونه در زعفرانیه که باید بدانید : 
  • توجه داشته باشید که تجربه و تکنیک پزشک در تزریق ژل لب بسیارمهم است.
  • تزریق دوطرف لب بدون در نظر گرفتن قسمت مرکزی لب ها صحیح نمی باشد.
  • قبل از هر گونه تزریقی باید لب معاینه شود تا اگر اختلال عملکردی وجود دارد مورد توجه قراربگیرد.
  • در برخی از افراد قبل از تزریق لب نیاز به اصلاحاتی مانند افزایش حجم سایز چانه وجود دارد.

استفاده از ژل گونه برای افرادی که دوست دارند چهره ای منحصر به فرد داشته باشند عمل بسیار مناسبی می باشد، چون اکثرا افرادی که استخوان گونه برجسته ای دارند از چهره ای جذاب برخوردار می باشند. دلایلی مختلفی وجود دارد که موجب شل شدن پوست صورت شما می شود که این امر زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد . 

برخی مزایای برجسته کردن گونه با تزریق ژل عبارت اند از :
1_ کاهش خطوط و چین و چروک‌ های صورت و جوان‌ تر شدن ظاهر صورت

2_ پر کردن مجدد حجم از دست رفته صورت

امروزه انواع مختلفی از ژل ها برای تزریق و برجسته کردن گونه ها وجود دارد. استفاده از این ژل ها از پر کاربردترین روش های مورد استفاده برای جایگزینی اندازه و حجم از بین رفته و بزرگ کردن گونه ها می باشد. قابل توجه می باشد که در فرآیند برجسته سازی گونه با تزریق ژل مقدار ژل مورد نیاز برای هر بیمار متفاوت است و بستگی به مقدار حجم از بین رفته و اندازه گونه بیمار دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]