شماره تماس : 02122016608

جوانسازی دست ها

(کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی)

دکتر الهه صادقی درباره جوانسازی پوست دست ها می گوید که همانطور که می دانید همه ما صورت و دست ها را به عنوان یکی از مهم ترین اعضای بدن خود برای انجام فعالیت های روزانه می شناسیم. همین مسئله باعث شده تا در صورت قرار گیری در معرض انواع آسیب های شدید پوستی به دنبال راه حل و درمان های مختلف برویم. دکتر الهه صادقی این آسیب ها را از جمله لکه های پوستی، نازک شدن پوست و در نتیجه دیده شدن رگ ها و تاندون ها و … می داند. 

بهترین روش های جوانسازی دست ها شامل :

1_ تزریق چربی

2_ تزریق پلاسماژل

3_ تزریق فیلرهای کلاژن ساز

همچنین می توان از روش های زیر کمک گرفت :

  • مزوژل
  • پی ار پی
  • مزوتراپی
  • هایفوتراپی

انواع روش های جوانسازی دست و انگشتان :

  • جوانسازی دست با فتوتراپی :

درواقع فتوتراپی همان نور حاصل شده از LED و IPL می باشد که فتوتراپی با تحریک پوست، کلاژن را تحریک کرده و آن را وادار به بازسازی حجم از دست رفته دست ها می نماید. نکته مهم دیگر درباره فتوتراپی این است که برخورد نور به سطح پوست آسیب دیده لکه هایی را بر روی آن باقی می گذارد. فتوتراپی این توانایی را دارد که این مشکل را برطرف سازد و بافت های سالم پوست را جایگزین آن نماید.

  • جوانسازی دست ها با میکرودرم :

درمان میکرودرم ابریژن درواقع روشی است که با استفاده از آن بر روی پوست، لکه های پوستی و ضایعات موجود از بین می روند و حتی میکرودرم ابریژن می تواند در بازسازی و جوانسازی حجم از دست رفته دست ها نقش بسیار موثری ایفا نماید.

  • جوانسازی دست با تزریق ژل و چربی :

بهتر است بدانید که امروزه تزریق ژل و چربی جزو روش های پرطرفدار زیبایی است که اکثر افراد برای درمان بسیاری از مشکلات انجام می دهند، از این رو تزریق ژل و چربی کمک می کند تا آن دسته از افرادی که به دلایل مختلف حجم دست هایشان از دست رفته و یا شاهد لک های پوستی بر روی دست هایشان هستند در طی یک دوره درمان کوتاه دوباره دست هایی زیبا و شاداب داشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]