شماره تماس : 02122016608

ترمیم و تقویت موهای نازک

(کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی)

 موخوره یا خشکی شدید مو از مهم ترین نشانه های موهای ضعیف می باشد. ریزش و نازک بودن تارهای مو اغلب ژنتیکی است، یا می تواند ناشی از عوامل هورمونی مثل قاعدگی یا زایمان، قرص های کنترل بارداری و یا استفاده از دیگر داروها، رژیم غذایی نادرست، داشتن استرس زیاد، عفونت قارچی سر و یا … باشد. به یاد داشته باشید که تاثیر محیطی از جمله قرار گرفتن در معرض آفتاب، استفاده از آب شور، و آلودگی نیز می تواند باعث ضعیف شدن موها شود.

 امروزه اکثرا از مواد شیمیایی قوی مانند رنگ، دکلره، و …استفاده  می کنند اما بهتر است بدانید که استفاده مداوم از مواد شیمیایی قوی از طریق رنگ کردن، دکلره کردن، صاف ویا فر کردن مو می تواند به فیبر مو آسیب برساند و باعث ضعیف شدن موها شود. این مواد شیمیایی زمانی که بیش از حد مصرف می شوند، ممکن است باعث آسیب دائمی به موها، خشک شدن موها و همچنین موجب شکستگی تارهای مو شوند.

به یاد داشته باشید که موی سر علاوه بر زیبایی هر فرد، به حفظ و نگهداری سر در برابر ضربه، آسیب های فیزیکی و نگهداری گرما نقش مهمی را به عهده دارد. ریزش موی سر در خانم ها و آقایان دارای علل مختلفی است که می توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی به درمان آن بپردازید. گفتنی است که در خصوص عوارض ترمیم مو هم می توان گفت که عمدتا این نوع درمان ها عوارض چندانی ندارند.

جالب است بدانید که یکی از بهترین روش هایی که می تواند باعث بهبودی و کاهش شدید ریزش موی شما شود روش های طبیعی تقویت مو است. در واقع شما اگر برای تقویت موها و کاهش موهای خود از روش های طبیعی تقویت مو استفاده کنید سریع تر نتیجه خواهید گرفت معمولا 5 میلیون تار مو در بدن هر فرد وجود دارد. پوست سر هر فرد بالغ بر 100 تا 150 هزار تار مو را در بر می گیرد و در طول روز 100 تا 150 تار مو به طور طبیعی می ریزد و به مدت زمان 10 الی 15 روز تار موهای جدیدی شروع به رشد کرده و جایگزین تار موهای ریخته شده سر می شوند.

عوامل نشان دهنده ضعیف شدن موها :

  •  شکنندگی مو
  • پژمردگی مو
  •  نازکی موهای سر
  •  خشکی شدید
  •  چربی بیش از اندازه
  •  ژنتیک

دکتر الهه صادقی : در روش مزوتراپی کلینیک پوست و مو در شمال تهران که یک روش غیرتهاجمی به‌ حساب می‌ آید، با استفاده از سوزن‌ های بسیار ظریف، موادی خاص و تقویتی به لایه اپیدرم پوست سر تزریق می‌ شود.لازم به ذکر است که در روش‌ های مزوتراپی و مزودرم تنها هدف اصلی، تقویت لایه میانی پوست سر می‌ باشد، از همین رو، جای سوزن‌ های واردشده به سر در قسمت سطح پوست بسیار سطحی می باشد.

استفاده از مواد باکیفیت درمانی در درمان ریزش مو، ترمیم و تقویت موهای نازک به روش مزوتراپی در کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی از اصلی‌ ترین مواردی می‌ باشد که در ایجاد روند بهبودی نقش خواهد داشت. در مزوتراپی سر، موادی از قبیل آمینواسید، انواع مواد معدنی، انواع ویتامین‌ ها و اسیدهای نوکلئیک پس از ترکیب، تزریق خواهند شد.

در اکثر افراد از جمله (بانوان) درمان مزوتراپی برای کم پشتی مو و تقویت موها نتایج ثمر بخشی داشته است همچنین این روش درمان برای بانوانی که پس از زایمان دچار ریزش موهایشان شده اند درمانی مناسب و مفید است در واقع درمان مزوتراپی برای درمان ریزش مو، ترمیم و تقویت موها بسیار نتایح مطلوبی خواهد داشت. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]