شماره تماس : 02122016608

کاشت مو در زعفرانیه

(کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی)

 درکلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی کاشت و پیوند موی طبیعی یک روش درمان قطعی جهت موهای از دست رفته سر می باشد. 

عمل  و کاشت پیوند مو طبیعی یک عمل سرپایی بدون بیهوشی، همراه با بی حسی موضعی است که  بیمار در ساعات عمل هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و پس از اتمام عمل توسط پزشک مربوطه یک پانسمان جزئی روی سر گذاشته می شود. دلیل استفاده از پانسمان در ساعات اول برای جلوگیری از آلودگی می باشد. 

 روش های درمان در پیوند موی طبیعی و کاشت مو در زعفرانیه در کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی عبارت اند از :

  • روش جراحی Fut
  • روش غیر جراحی Fit
  • روش ترکیبی

هر کدام از روش های کاشت مو در زعفرانیه

 روش جراحی Fut

در روش کاشت موی Fut در کلینیک پوست و مو دکتر الهه صادقی برشی روی تست دهنده ی پیوند که در پشت سر قرار دارد ایجاد می شود. عرض این برش معمولا یک تا دو سانتی متر است و طول آن بستگی به نیاز بیمار جهت پوشاندن قسمت طاسی سر دارد. سپس بافت برداشته شده توسط میکروسکوپ های تخصص کاشت مو به گرافت هایی (پیوند) تبدیل شده و در قسمت مورد نظر کاشت می شود .

روش غیر جراحی Fit

در روش کاشت موی Fit ابتدا باید موی شخص به صورت کامل کوتاه شود سپس جهت برداشتن موها از قسمت پشت سر، با استفاده از یک دستگاه مخصوص و ظریف انجام می شود و با استفاده از آن به صورت دانه دانه فولیکولی برداشته و به قسمت های طاس و کم موی سر انتقال داده می شود. گرافت های انتخاب شده توسط دستگاه، حاوی یک، دو، سه، چهار تار مو می باشد.

روش ترکیبی

معمولا افرادی که وسعت طاسی زیادی دارند روش ترکیبی کاشت مو در کلینیک دکتر الهه صادقی گزینه مناسبی برای کاشت موهایشان می باشد. جالب است بدانید در روش کاشت مو ترکیبی عملFut   سپس Fit به صورت همزمان و در یک روز انجام می شود. در روش ترکیبی کاشت مو با تلفیق دو روش تعداد تار موی بالایی به دست می آید که می تواند قسمت های زیادی از طاسی سر را بپوشاند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]